.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال3022 پرونده متخلف صنوف مازندران به تعزيرات

رئيس سازمان بازرگاني مازندران از ارسال 3 هزار و 22 پرونده متخلف صنفي به تعزيرات حكومتي استان خبر داد.

عباس‌‌علي وفايي‌نژاد بعدازظهر امروز در حاشيه نشست ستاد تسهيلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان سازمان بازرگاني و مجامع امور صنفي از زمان اجراي طرح نوروزي كه در اين آمار از 11 اسفندماه تا روز گذشته را شامل مي‌شود، 22 هزار و 222 بازرسي انجام دادند.
وي تصريح كرد: تاكنون در زمان اجراي طرح 3 هزار و 22 پرونده تخلف صنفي تشكيل شده است.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران خاطرنشان كرد: تاكنون 3 هزار و 442 تخلف صنفي توسط بازرسان شناسايي شده است.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران ارزش ريالي پرونده‌هاي تشكيل شده را بيش از 3 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: در تعدادي از پرونده‌ها تخلف كشف شده بيشتر از تعداد پرونده بوده است.
وي اولويت اصلي نظارت بازار مركبات را پرتغال، سيب و موز برشمرد و افزود: در اين بخش 180 پرونده تشكيل شده است كه ارزش ريالي اين پرونده‌ها بيش از 27 ميليون ريال برآورد شده است.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران تعداد بازرسي‌ها در بخش شيريني، آجيل و خشكبار را 250 پرونده اعلام كرد و اظهار داشت: ارزش ريالي اين پرونده‌ها بيش از 124 ميليون ريال برآورد شده است.
وفايي‌نژاد تعداد بازرسي‌ها بخش حمل و نقل در زمينه‌هاي هواپيما، قطار و اتوبوس را يك‌هزار و 73 مورد اعلام كرد و بيان داشت: ارزش ريالي اين پرونده‌ها حدود 2 ميليارد ريال بوده است.
وي تعداد ناظران افتخاري فعال در بخش بازار نوروز در مازندران را 414 مورد اعلام كرد و اظهار داشت: تاكنون از اين بازرسان 168 گزارش دريافت شده است.
وفايي‌نژاد با اعلام اينكه از پرونده‌هاي تشكيبل شده و به تعزيرات ارسال شده به 422 پرونده رسيدگي اداري شده است، خاطرنشان كرد: برخوردهاي صنفي حدود 130 ميليون ريال در حق دولت و بيش از يك ميليون ريال نيز در حق شاكي بوده است./
فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.435 seconds.